خورشید :ِDخورشید :ِD، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

تنبـــــــــــــل

28 سالگــــی شوعــــرم:دی

1392/12/13 1:35
نویسنده : تنبل
657 بازدید
اشتراک گذاری

28سالگی شوهرم رو همیشه جوری تصور میکردم که موهاش جو گندمی شده باشه از بس که الکی حرص میخوره و زود جوش میاره
28 سالگی شوهرم رو همیشه جوری تصور میکردم که دیگه دست از بچه بازیایی که همه مردا در میارن برداشته باشه و منو حرص نده
28 سالگی شوهرم رو همیشه جوری تصور میکردم که دوتا نی نی گولوی فسقلی کنارمون باشن و من هی بهشون بگم پدررررررررررررررررررر صلواتیا بگیرین بشینین
28 سالگی شوهرم رو همیشه جوری تصور میکردم که وقتی شوهرم از در میاد توی خونه بچه ها بپرن بغلش و منم برم خرتو پرتایی که برای خونه خریده رو از دستش بگیرم و بچه هارو دعوا کنم که بیاین پایین از بغل بابا خسته س
بعد که بچه ها اومدن بیرون از بغل باباشون خرتو پرتارو بدم ببرن آشپزخونه بعد خودم بپرم بغل بابای بچه ها و به بچه هام لبخند شیطانی بزنم
خیلی هم مادر نمونه ای هستم!!!
28 سالگی شوهرم رو همیشه جوری تصور میکردم که با همون دوتا بچه شب تولد باباشون براش تولد بگیریم و کلاه بوقی بذاریم سرمون و با پول خودش براش سکه بخریم و شب بعد از تولد من همون سکه رو هم ازش بگیرم و فرداش برم برای خودم خرید عید کنم_با توجه به نزدیک بودن عید_
خیلی هم زن با انصافی ام!!!
خلاصععع
28 سالگی شوهرم شد و من هنوز براش ماهی درست نکردم چون عین سگ از ماهی میترسم
28 سالگی شوهرم شد و هنوز دست از بچه بازیای مردونه ش بر نداشته
7 سال ازین 28 سال رو با من گذرونده و همه میدونن که چقدر توی این 8 سال من خون دل خوردم
هی مادر...نگاه به این خنده هام نکنین توی اوج افسردگی این متنو نوشتم
خلاصعع ارباب .... 28 سالگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

داش علی
19 اسفند 92 15:09
با چند روز دیرکرد مبارک باشه البته من خودم همون شب بهش تبریک گفتما ولی خودمونیم... من هم همیشه همچین فکرایی از بچگی داشتم. همیشه یه مرد 30 ساله رو به عنوان شخصی همه چی تکمیل و جا افتاده با یکی دو تا بچه که خونه و ماشین و بچه و زندگیش رو به راهه میدیدم. البته چون 30 ساله های بچگیه ما (نسل قبلی) این طور بودن. چه کنیم که نسل سوخته ایم ولی بی خیل، هنوز هم دیر نشده، ماهی رو هر وقت از آب بگیری ... حالا شما هم مثل بقیه یه آفست زمانی تو زندگی بدین، چی میشه مگه؟ از همین جا پیشا پیش: "ممنون ممد آقااااا"
تنبل
پاسخ
باور کن از خیلیا پرسیدم گفتن اونا هم این رنج سنی رو اینطوری تصور میکردن ولی چه کنیم هی بابا!!!! گفتم بابا!!!پس فردا لب تاپم میخوام خخخخخخخخ