خورشید :ِDخورشید :ِD، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

تنبـــــــــــــل

قورباغه های تهوع آور

1392/4/18 6:41
نویسنده : تنبل
397 بازدید
اشتراک گذاری

در من این روزها زنی داره زندگی میکنه،که هرشب توی تخت خوابش ،مصرانه تصمیم میگیره که صبح تموم قورباغه های زشت و سبز و چاق و روی هم تلنبار شده شو قورت بده(کتاب قورباغه را قورت بده)

و وقتی صبح میشه با موهای ژولیده و چشمای خمار از خواب و لباس کج و کوله روی تخت نشسته و غر و لند میکنه که:حیف نیست صبح به این خوبی و خواب به این زیبایی با طعم چندش آور قورباغه های روی هم تلبار شده ات خراب بشه؟

پ.ن:یکی لطفا این قورباغه هارو قورت بده جای من:(           پلیز

 

 

 

 

این عکسارو هم ببینید شاید خوشتون اومد

نی نی نیاز

مربوط به داداش قوقولیمون(چقدر حواس پرتی همون جوجولیو میگم دیگه)

حاصل دسترنج خودم:دی

کودک دورن همسری...

این دوتا عکسم خیلی دوست دارم...خیلی....خیلی...اصلا بی نهایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شکوه
19 تیر 92 1:40
عالی عزیزم


مرسی خانوم شکوه جونی...........
هدا سادات
22 تیر 92 14:50
قورباغه من آخه کی میتونه تو رو قورت بده
ه منمد جان هم بگو عزیزم بزرگ شو دیگه الان خودت باید به یکی دیگه قاقا بدی
و در آخر
حسسسسناااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو دوباره دزدی کردی


دزدی؟؟؟؟؟؟؟
نه بابا!!!!!!!
کودوم؟
کجا؟
کِی؟
مامان فرنيا
23 تیر 92 10:57
چند وقتي سركار اينترنت نداشتم و نميتونستم بيام سربزنم از خانه با داشتن يك كوچولوي شيطون وقت نميكردم بيام به دوستان سر بزنم
ولي از حالا دوباره ميام پيشتون
خيلي از نوشته هاتون خوشم مياد من هم هميشه به همين فكر ميكنم كه اوني كه كتاب قورباغه ات را قورت بده را نوشته اصلا فكر كرده اخه چجوري ادم در يك روز خوب اولين كارش قورت دادن يك قورباغه تهوع اور باشه


آره به نظر منم دورغگو بودش