خورشید :ِDخورشید :ِD، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

تنبـــــــــــــل

حس پلید...

1392/3/9 23:27
نویسنده : تنبل
504 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم کارم خیلی شیطانیه ها!!!!

ولی این کارو میکنم!

این عکسارو میذارم تا هدا رو بسوزونمنیشخند

چون خودشم این عکسا رو نداره،فکر کنم کمی تا قسمتی ابری شوکه بشه

هی هر دفعه که میاد اینجا بهم میگه عکسای نیازو بده می خوام بذارم توی سایت منم فقط اون قدیمی تراشو دادم اینارو ندادممژه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این بچه شدیدا استعداد کار مدلینگ رو داره هااااااا

باور کنید حتا یدونه از اون ژستا رو هم من بهش ندادم !

همه شونو خودش میگرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدا
11 خرداد 92 21:45
حسنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ازت متنفرمممممممممممااااااازززززززززززززتتتتتتتتتتتتتتت متنفرممگه دستم بهت نرسه


عزیزم منم دوستتتتتتتتتتتت دارمممممم
داش علی
13 خرداد 92 17:43
سلام

میدونم ممکنه نشناسی!

اولین باره که اومدم تو وبلاگت

ولی خودت باید حدس بزنی کی هستم.

این دختر خانوم چقدر خوشگلللللللللله

خدا حفظش کنه براتون








بذار ببینم چنتا داش علی میشناسم

اممممممممممممم

1 این داش علی

2 اون داش علی

3 کنار اونیکی داش علی

4 آهان فهمیدم...دااااش علی

دروغ گفتم نفهمیدم!!!!

عهههههههههه خوب بگو دیگه

چرا آدرس وبلاگ خودمو زدی؟




راستی الهام چطوره؟؟؟؟؟؟ اسمایلی زبون درازی برای نشان ندادن وصف خوچحالی من

داش علی
14 خرداد 92 1:10
الهام هم خوبه
زبون درازی نکن...
اگه نمی فهمیدی تو باهوش بودنت شک می کردم
تبریک می گم
وبلاگ قشنگی داری
پس به هیچ عنوان ترشی نخور. من امیدوارم...


هه هه هه هه
دیدی داش علی!!!!!!!!
ما اینیم دیگه
مامان فرنيا
21 خرداد 92 7:55
چه دخمل خوشملي انوقت اين دخمله كيه؟نگو خودت كه اين خانمه با اون عكسهاي پست جيلينگ جلينگ اصلا شبيه نيست


دخمل خواهرمه
توی پیوندهای وبلاگم اسمشو گذاشتم کلاغ زبون درازه...
مامان کوثری
26 خرداد 92 7:55
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/