خورشید :ِDخورشید :ِD، تا این لحظه: 33 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

تنبـــــــــــــل

با تافی همیشه دافی...

1392/2/31 17:42
نویسنده : تنبل
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین بار داشتیم با مامان مرغه تو محله قدم می زدیم.داشتیم از مدرسه ی من بر میگشتیم خونه

اومده بود واسه انجمن اولیا مربیان)یه وقت خدایی نکرده فکر بد به سرتون نیاد که شیطنتی چیزی در کار بوده ها). نزدیکای ظهر بود و منم حسابی دلم به قار و قور افتاده بود. من که حواسم نبود. اما مامان مرغه دست کرد تو کیفش و یه چیزی گرفت جلوی من. گفتم: چیه؟ گفت: تافی شیری. همینجوری محض نمردن از گرسنگی تافیه رو قاپ زدم و گذاشتم دهنم.

بعد یوهو حس کردم افتادم تو یه گردباد. یه چیزی دورم هی چرخید و چرخید و بعد وقتی تلو تلو خورون تونستم سر جام وایسم دیدم خودم که هیچ، همه ی محیط اطرافم کارتونی شده! خورشید که چشم و ابرو داشت. گل ها هم داشتن آواز می خوندن. ماشینام جای دود  از توی اگزوزشون اسمارتیز می ریخت بیرون.

منم که لپام گلی بود. تو چشمامم ستاره برق می زد. بعد یه دفه همه شروع کردن با گل ها و درخت ها دسته جمعی آواز خوندن. گربه هه سر دیوار عربی می رقصید!

قصابه با لاشه ی بدون سر گوسفندها تانگو می رفت. میوه فروشه هم کاهو پیچ هاش رو مثه آکروباتا چندتا چندتا تو هوا مینداخت و می چرخوند.  موش های توی جوب رو هم که نگو. دور ما حلقه زده بودن و ساسی مانکن می خوندن.

خلاصه بساطی بود. در همین لحظه من با یه لبخند ملیح به سمت مامان مرغه برگشتم و گفتم: این چی بود؟ مامان مرغه هم رو کرد به دوربین و گفت: تافی شیری دراژه ه ه ه ه ! بعد صدای کلفت یه آقاهه با یه خنده ی کریه گفت: با تافی، همیشه دافی! ها ها ها! و بعد همه چیز برگشت به حالت عادی خودش.



منم شوکه ازین ماجرا فقط تونستم گیج و منگ اینور و اونورو نگاه کنم

راسش من نمی دونم شماها هم تافی گاوی ها رو یادتونه یا نه. یه تافی های شیری ای بودن و منو داداش جوجولی چون عکس گاو داشت بهش می گفتیم تافی گاوی و من از بچگیم به اینور دیگه ندیدمشون. حالا فکر کنین بعد از اینهمه سال این دراژه ناقلا تافی شیری زده دقیقا با همون طعم. یعنی من چنان برگشتم به بچگیم که داغون شدم! اصلا از تو له له ام!ینی داغونااا!خراب! (خودتون که شاهدین! تو پاراگراف بالا توضیح دادم کامل براتون!)

 

 

 

من اصن می گم حتی اگر تو بچگیتون هم تافی گاوی نخوردین مهم نیست. بیاین برین این تافی دراژه رو بخرین. عالیه آقا ، عالی!! یه جوری که ما یه جعبه اش رو خریدیم!!و الانم تند تند دارم یکیشونو توی دهنم اینور اونور میکنم تا طعمش بیشتر بپیچه توی دهنم...

 

اهه...چرا نشستین خوب؟

برین یدونه شو بخرین بخورین دیگه؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

جواد جون
1 خرداد 92 9:29
دافي ؟؟؟؟
شكموي چاغالو


آره دافم!
حسودیت میشه به داف باحالی مث من آق جواددددددددددددد
مامان نیاز
1 خرداد 92 18:35
سلام آخ که گفتی منم یادش افتادم آخ دهنم اب افتاد دلم به تاب تاب افتاد


دی...من دارم دلت بسوزه
بابایی دردونه
1 خرداد 92 18:49
سلام عزیزم. متنتوخوندم.
دلم گرفت منوبردی به دوران بچگیم.
یاذش بخیر اصغراقا بقال.بابابزرگم همیشه ازاین تافی شیریا برامون میخرید

خیلی خوب میشد اگراین دنیا ی دگمه داشت دلت که میگرفت دگمرومیزدی میرفتی دوران کودکی اونوقت دیگه بزرگ نمیشدیم.
اونروز روهم یادمه که تو مغازه چشمات ب این تافی ها افتاد چقدر خوشحال شدی
دووووووووووودا.نوش جان


آره خودمم همش میرم توی خاطرات کودکی...
یاد دایی میوفتم که همیشه توی جیبش یه دونه از اینا داشت...
ای کاش دنیا داشت اون دکمه رو...حیف
مامان نیاز
4 خرداد 92 15:50
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
داش علی
13 خرداد 92 17:13
من یادمه
طعمش هم یادمه
ولی خودمونیم...
از دراژه برای این تبلیغاتت چیزی هم گرفتی؟؟؟؟
آخه این طور که تو با ذوق و اشتها ازش تعریف کردی، کسی که نخورده باشه هم هوس میکنه


هووووووووووم؟؟؟؟
داش علی؟؟؟؟؟
داش علی؟؟؟؟
نه از دراژه پول نگرفتم ولی با این حرفت افتادم توی فکرش
مامان فرنيا
21 خرداد 92 8:00
منهم اين تافي را يادمه و همينطور كيك لي لي پوت كه چند روز پيش توي سوپر محله مون ديدم و واسه خودم خريدم اما هيچيش به خودم نرسيد

سلام
اشکال نداره عزیزم نا امید نشو...
دوباره بخر ایندفه قایمکی بخورش