خورشید :ِDخورشید :ِD، تا این لحظه: 33 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

تنبـــــــــــــل

اصلا دوست ندارم دیگه بنویسم...

1391/12/20 4:27
نویسنده : تنبل
405 بازدید
اشتراک گذاری

آخه چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن به این اوضاع؟

چرا قوانین رو جدید و به روز نمیکنن؟

-بر اساس یه قانون نانوشته وقتی داری اشتباه تایپ میکنی ( میخوای فارسی باشه و انگلیسی تایپ میشه و بالعکس) محاله تا لحظه اخر سرت رو بالا کنی و ببینی که داری اشتباه تایپ می‌کنی!!! انقدر خوشحال میشم وقتی روزی یک میلیون بار با این صحنه رو برو میشم.

صصص.اهسدشتشمشمظشیثا.زخئ ( هار هار ایمیلمه)

خدایی روی این صندلی نیم ساعت در حال تایپ بودم و هر لحظه نگران بودم زخم بستر بگیرم ولی به کارم ادامه دادم

وقتی سرمو آوردم بالا مانیتورو نگاه کردم تا چند دیقه خشکم زده بود و چند کلاغ از بالای سرم قارقار کنان رد شدن بعدش من دستمو زدم زیر چونم و به افقهای دوردست خیره شدم(اسمایلی رد شدن کلاغ از بالای سرم و صدای قارقار)

 الانم دیگه حالم نمیاد اون شونصد صفحه ای که نوشته بودمو دوباره بنویسم شاید فردا اومدم نوشتم

بالاخره اینترنت مفت از خواهری گیرمون اومده باید نهایت(سوء)استفاده رو بکنیم ازش

شایدم الان برام یه چندتا از عکسامو انتخاب کنم بیام بذارمشون

 راستی داره بارون میاد،زمستون داره اخرین زوراشو میزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جواد جون
15 اردیبهشت 92 12:54
بايد گفت تو روحت رايانه عزيز




یعنی دقیقا به جز این حرفه دیگه ای برای گفتن هم نمیمونه!!!!!!!!!!!!!